14.1.2013

Vuoden 2013 tavoitteet


2013 tavoitteet

1)      Salitreenistä tulee säännöllinen harrastukseni
-          Haluaisin, että kävisin säännöllisesti keskimäärin kolme kertaa viikossa salilla. Varmasti vuoteen mahtuu viikkoja, jolloin käyn vähemmän ja viikkoja, jolloin käyn enemmän, mutta jos suurin piirtein keskiarvo olisi tuo kolme kertaa. Tavoite olisi, että salikäynneistä tulisi osa arkea.

2)      Laihdun ja painan loppuvuodesta jotain seiskalla alkavaa
-          Painan nyt suurin piirtein 88 kiloa. Seiskalla alkaviin olisi matkaa siis noin kymppi. Vuodelle jaettuna kuukausipudotus on siis pieni, mutta itseni tuntien kymmenenkin kilon vuosivauhti on mulle vaikeeta. Olen nimittäin viimeisten 9 kuukauden aikana saanut vain 7-8 kiloa pudotettua. 

3)      Syön järkevästi
-          Toivottavasti tämän vuoden aikana saisin oikeasti jotain järkeä syömisiini- pysyvästi. Ainahan näitä kuureja tulee ja menee, mutta jospa järkevästä syömisestä tulisi tänä vuonna oikein elämäntapa. Saliharjoittelu kyllä tukee tätä tavoitetta hienosti, koska treeneistä ei tule mitään, jos syömisissä mättää.

4)      Voin paremmin myös henkisesti
-          Kaikkien näiden edellä mainittujen asioiden toteutumisen myötä todennäköisesti voin henkisestikin paljon paremmin ensi vuoden vaihteessa. Olen silloin huomattavasti kevyempi, olen ehkä jopa hieman lihaksikas, näytän paremmalta. Voin hyvin, olen paremmassa kunnossa fyysisesti, jaksan paremmin. Itsetuntoni on kohonnut, tykkään itsestäni.

2 kommenttia:

  1. Kymmenen kiloa on varmasti saavutettavissa vuoden aikana! :)

    Muutenkin hyvältä kuulostaa tavoitteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika ympäripyöreät tavoitteet mulla taas. En tiedä saavuttaisiko tavoitteet paremmin, jos ne olisi hieman tarkemmat ja paremmin mitattavissaolevat. Nooh, noilla mennään ja onhan noissakin kauhea työ :)

      Poista