21.1.2013

Sekasotku :D

Eilinen selkätreeni tuntui treenatessa kevyehköltä, mutta tänään tuntumaa on kyllä. Perille se meni sittenkin. Tänään tein rinnan ja olkapäät. Rinta jäi vähemmälle, ja olkapäät saivat kyytiä senkin edestä. Treeni kesti alle tunnin, mutta kaloreita paloi vajaa 500. 

Sykemittari muutes kerää kivat koosteet viikon treeneistä. Tässä kahden viime viikon vertailuluvut:

Viikko 3: 4 treeniä/ 5 tuntia 6 minuuttia/ Kalorikulutus 2335.
Viikko 2: 4 treeniä/ 4 tuntia 37 minuuttia/ Kalorikulutus 2419.

Tuo pieni ero luvuissa saattaa johtua siitä, että viime viikolla huomasin sykemittarin tiedoissa painon olevan muutaman kilon liian korkea, ja korjasin asian viime viikon alussa. Siksi kakkosviikolla siis suurempi kalorinkulutus varsus lyhempi kokonaisaika. Mutta ihan kivoja lukemia mun mielestä :) Ei uskoisi, että noi on mun aikaansaannoksia!

Nyt mulle on alkanut myös muodostumaan inhokit ja ihanuudet, siis lempparit ja ei niin lempparit- lihasryhmät treeneissä. Laitetaanpa nekin jakoon:

Lempparit

1. Olkapäät
2. Selkä

Inhokit

1. Vatsat
2. Rinta

Jalkoja kohtaan mulla on ristiriitaiset tunteet, sellainen viha- rakkaussuhde :) Ojentajat ja hauis ovat aika neutraaleita. Niitä kohtaan mulla ei ole vielä ainenkaan mitään intohimoisia tunteita :D

Saan tämän salitreenaamisen kuulostamaan ilmeisen sekopäiseltä touhulta. Älkää pelätkö, en ole seonnut, olen vaan tosi väsynyt ja siitä tämä ajatusvirta!

Viikko siis alkoi mukavasti ja nyt sitten paketteja odottelemaan (Mass.fi ja Gazoz). GFG:n viimeinen viikko starttaa ja treenit etenee totuttuun tapaan. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

3 kommenttia:

  1. Kun saat vaatteet kotiin niin laita kuvia!! :)

    Vitsi sä oot kyllä nyt niin reipas että oikein kateeks käy. Ihan loistavaa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, laitan sitten kuvia :)

      Oon ollut kyllä alkuvuoden reipas. Harmi vaan ettei reippaus näy puntarilla. Mutta jos jotain pientä edistystä, niin olkapäät ovat alkaneet muotoutumaan vähän parempaan suuntaan :) Täytyy jossain vaiheessa laittaa ihan kuviakin tästä alkuvaiheesta, että voi sitten joskus tulevaisuudesa vartailla kehitystä!

      Poista
    2. * tulevaisuudessa
      * vertailla
      * kiireessä kun kirjoittaa, niin näitä virheitä tulee :)

      Poista