9.1.2013

Pieniä mielitekoja ilmassa...

Tästä päivästä ei ole oikein mitään kerrottavaa. Salista oli välipäivä enkä liikkunut millään muullakaan tavalla. Syömiset menivät ihan hyvin, niistäkään ei ole mitään kerrottavaa. Ehkä sen voisin mainita, että nämä illat on mulle tiukkoja paikkoja ruodussa pysymisen suhteen. Tekisi mieli syödä jotain, en oikein itsekään tiedä mitä. Jos ihan mitä vaan saisi mättää naamariin, niin ehkä se olisi tuoreet sämpylät aamiaisella, nakkikastike ja muusi tai palanen juustokakkua.

Hassua miten mieliteotkin muuttuu. Vielä joku aika sitten TOP 3:een sijoittui sipsit ja dippi, pizza ja Hesemätöt. Nyt kun ruokavalio on tosi tiukka, alkaa himoitsemaan sitä ihan tavallista ruokaa ja herkutteluksi riittäisi joku ihan pieni makea herkku.

Huomiselle olisi suunnitelmissa selkä-ojentaja-haba-treeni. Mun lempparipäivä :) Jalatkaan eivät kipeytyneet enää yhtään samassa mittakaavassa kun ekalla kerralla, kroppa alkaa ihan selvästi tottumaan tähän rääkkiin.

Katsoitteko muutes Jutan ohjelman? Ihan uskomaton muodonmuutos ja vain puolessa vuodessa. Siinä oli taas todistetta, että kuka vaan pystyy ihan mihin vaan, jos tahtoa riittää. Pimu veti niin mahtavalla sykkeellä salitreeniä, että sain itsekin kauhean motivaatiobuustin huomiseen (ja tuleviin) treeneihini!


1 kommentti:

  1. Ei hitto, mä unohdin TAAS sen ohjelman!! :( Unohdin viime viikollakin. Ei auta, onneks on uusinnat :)

    Mä oon muuten ihmetelly, että miten sitä illalla tekee edelleen mieli napostella jotain, muttei oikeen tiedä mitä. Ei oikeestaan tee mieli edes herkkuja, vaan enemmän sitä itse napostelua. Aika hassua :)
    Mä sit aina vetelen mun pakasterypäleitä :D

    VastaaPoista