16.1.2013

Blogilöytö

Ihana vapaapäivä :) Nukuin pitkään ja sain kerrankin syödä aamiaisen rauhassa. Tänäänkin mentiin perinteisellä kaurapuuro/ raejuusto/ mehukeitto- linjalla. Ja ah, kun olikin hyvää.

Pakko muuten jakaa täälläkin mun uusin blogilöytö. Olen nimittäin salitreenistä innostuneena koittanut löytää kivaa treeniblogia. Paljon löytyy niitä, missä menestyneet fitnessharrastajat kertoilevat kuulumisiaan, mutta mulle ne on aivan liian eri maailmasta. Tänään löysin kuitenkin jotain, mitä olen etsinyt. Maanläheisen, aktiivisen blogin, jonka kirjoittaja treenaa kovaa, mutta ei ihan vielä ole kisalavoilla. Eli hieman pystyn kirjoittajaan samaistumaan, vaikka hän onkin treeneissä monta vuotta mua edellä: http://dunderdea.blogspot.fi. Treenaamisesta kiinnostuneet, käykää ihmeessä tutustumassa!! Itse tykkään kirjoitustavasta ja kuvista kovasti :)

Tälle päivälle ei sen kummempia suunnitelmia. Neljäs treeniviikko pitäisi korkata rinta- olkapäätreenillä. Rintatreeni ei ole lempparini, mutta olkapäitä rakastan sitäkin enemmän.


4 kommenttia:

  1. Pitäis varmaan minunkin kokeilla tuota raejuustoa kaurapuuron seassa, että saisin proteiinia puuroaterialla. Yleensä syön puuron sellaisenaan maidon kanssa. Olen vähän raejuustokammoinen, mutta voisin päästä siitä kammosta eroon. Tykkäänhän rahkastakin nykyään, vaikka aluksi en tykännyt yhtään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan! Itsekin alussa ajattelin, etten ikinä pysty tuommoista sotkua syömään. Mutta heti ensimmäisestä kerrasta jäin koukkuun enkä enää koskaan luovu tästä mahtavasta aamiaisesta! Vaikka raejuusto ei maistukaan miltään puuron seassa, siinä on silti sitä jotain. Mukava koostumus ja tieto siitä, että lihakset tykkää kun heti aamusta saa protskuja hyvässä muodossa :)

      Poista
    2. Pitääpä laittaa ostoslistaan :) Tervetuloa muuten lukemaan myös miun blogia :) Mie tosin olen vasta elämänmuutoksen alussa, ja sie olet tullut jo hirmuisen pitkän matkan, mutta jos löydät kiinnostusta ja aikaa, niin tule ihmeessä kurkkaamaan. Tsemppiä treeneihin!

      Poista
    3. Joo, tottakai käyn tutustumassa sun blogiin, kunhan kerkiän. Enkä mäkään nyt vielä ole kauhean pitkällä projektissani, itse ainenkin ajattelen että olen ihan aloittelija niin salihommissa kuin laihduttajanakin :)

      Poista