24.1.2013

Viikkopunnitus -500 grammaa ja hierojalla käynti

Paino oli tasan 87 kiloa eli viime viikosta puoli kiloa vähemmän. Ihan ok, olen tyytyväinen. Ihan en varmaan tammikuun tavoitteeseen pääse (- 4 kg), koska nyt on lähtenyt vasta kolme kiloa, mutta onhan tässä vielä reilu viikko aikaa.

Katselin muuten vanhoja muistiinpanoja, ja viime GFG:lla multa lähti 3,5 kiloa. Aika samoissa mennään.

Tänään kävin sitten hierojalla. En ole oikeastaan koskaan aiemmin käynyt. Enkä nytkään tuntenut mitään jumituksia, halusin vaan mennä kokeilemaan mitä siellä tapahtuu. Ja olihan se hyvä, että menin. Mulla on kuulemma todella pahat jumit sekä alaselässä, että niska- hartia- seudulla ja lapalauiden ympärillä ja olkapäissä. Koko muija on siis todella pahasti jumissa.

Nyt alan käymään säännöllisesti hierojalla, että saataisiin paikkoja auki. On se hassua, etten tuollaistakaan asiaa itse ole huomannut. Onhan mulla välillä ollut selkä jumissa, mutta olen ajatellut että se on jotain ohimenevää.

Sen lisäksi, että hieronnalla on terveyttäni edistävä vaikutus, oli se myös aivan mahtavan rentouttavaa. Tämä uusi "fitness- elämä" on tuonut mulle tosi paljon kaikkea uutta ja positiivista elämään. Enhän mä sohvaperunana olisi hierojalle mennyt.

4 kommenttia:

  1. Hei!

    Olen ihan uusi lukija ja aion ehdottomasti jäädä seuraamaan taivaltasi. Kahlasin kirjoituksesi läpi alusta asti, ja ihailin kovasti kuinka jaksoit vetää tuota juoksuohjelmaa läpi. Harmi että se jäi kesken, mutta hieno suoritus silti, itselläni olisi tehnyt tiukkaa jo nuo ensimmäiset viikot.

    Minulla on alkanut elämäntaparemontti 5kk sitten. 7,5kg pudotettuna ja suunnilleen saman verran jäljellä. Käyn kuntosalilla, ryhmäliikunnoissa ja lenkitän koiria. Intoa on riittänyt ainakin vielä, jaksan niin paljon paremmin nyt kun ruokavalio on kunnossa ja liikunnasta on tullut säännöllistä.

    Tsemppiä sinulle ja myös kaikille lukijoille!

    -koo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, tervetuloa lukijaksi!!

      Juoksuohjelma jäi valitettavasti vajaaksi ja kesken, harmittaa itseäkin. Mutta väkisin ei voi mitään tehdä. Nyt on salitreenaus tullut tilalle ja se tuntuu enemmän mun jutulta :)

      Meillä on saman verran pudotusta. Tosin mulla on tavoitteeseen pidempi matka kun sulla. Mutta yhdessä taistellaan!

      Poista
  2. Mulla on vieläkin viime keväänä saatu lahjakortti hierojalle, jossa on vuoden voimassaoloaika. Pitäis siis käyttää pikkuhiljaa pois se, hyvä kun satuit aiheesta kirjottamaan, en ois muuten muistanutkaan :D

    Hieronta on kyllä niin mukavaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä rentouttavaa ja ihanaa :) Kannattaa mennä!

      Mä luulin ettei mulla ole mitään jumeja, mutta olinkin ihan juntturassa :) Kannatti kyllä käväistä.

      Poista