25.1.2013

Tunnustus

Elämä ilman- blogin Mariann antoi minulle tunnustuksen- iso kiitos sinulle <3

Melkein kaikki mun lemppariblogit on tunnustuksen jo saanut, joten olen taas tylsimys, enkä jaa sitä eteenpäin. Mulla sivupalkissa paljon blogeja, joita seuraan ja jokainen niistä on ihan yhtä paljon mun lemppari. On myös blogeja, joita luen, mutta en ole saanut aikaiseksi siirtää tuohon sivupalkkiin. Tykkään tosi erilaisista blogeista: seuraan muutamaa muotiblogiakin, vaikka suurin osa seuraamistani liittyy tavalla tai toisella laihduttamiseen ja treenaamiseen.

Mulle blogit tuo ihan puhdasta viihdykettä, niitä on kiva ajankuluksi lueskella. Sen lisäksi saan niistä ihan faktatietoa ja vinkkejä treenaamiseen, vaatevinkkejä, vinkkejä uusita resepteistä ja lisäravinteista. Yksi tärkeimmistä seikoista on vertaistuki ja tsemppi, jota ammennan blogeista. Kun luovuttaminen käy mielessä, ei rakkaat lukijat anna mun luovuttaa. Kun olen maani myynyt plussaviikon takia, tulee kannustavia kommentteja. Kun onnistun, ollaan mun puolesta iloisia :) 

Olen itse vähän laiska kommentoimaan muiden blogeja, mutta aina silloin tällöin saan aikaiseksi. Joidenkin blogeja kommentoin enemmän ja toisten blogeja vähemmän. Eniten olen varmaan kommentoinut Neiti Michelinille (Back to being who I was), että terkkuja vaan!

Mun lemppariblogeja yhdistää muutama asia: niissä on yleensä paljon kuvia, niissä uskalletaan laittaa oma persoona peliin ja niissä kerrotaan rehellisesti kuulumisia. En pidä sellaisista "aina menee täydellisesti"- tyyppisistä blogeista, on inhimillistä että välillä on huonompi päivä.

Eli en ehkä omaa blogiani seuraisi, jos en itse tätä kirjottaisi. Olen hieman laiska, kun en jaksa kuvata. Mutta sen lupaan, että kun saavutan -10 kilon rajapyykin, lupaan laittaa edistymiskuvat viiden kilon välein eli 95 kg, 90 kg ja 85 kg! 

Mukavaa viikonloppua :)


1 kommentti:

  1. "Eli en ehkä omaa blogiani seuraisi, jos en itse tätä kirjottaisi"
    Hehhee :D

    Sit vaan painoa pudottamaan, että saadaan niitä kuvia! :D

    VastaaPoista