18.1.2013

Sitä sun tätä

Viikon treenit on treenailtu ja viikonloppu menee töiden merkeissä. Jos oikein innostun, niin sunnuntaina olisi aikaa käydä tekemässä extratreeni. Mutta pari päivää kroppa saa nyt levätä ja palautua alkuviikon pumpeista.

GFG:ta on nyt takana 17 päivää. Paino ei ole mitenkään radikaalisti pudonnut, mutta joulupöhöistä olen päässyt eroon. Aion silti taistella neljä viikkoa tällä ruokavaliolla, jospa siellä lopussa kiitos seisoo ja tulee isompi humahdus. 

Kieltämättä tässä kaipailisi jotain tulosta vaa´alla, kun olen kaiken niin oikein tehnyt, niin syömisten kuin treenaamistenkin suhteen. Vaikka vaa´an lukema ei kaikkea kerrokkaan, eikä sitä saisi tuijottaa, niin kyllä mun on pakko myöntää että edelleen se on mulle se juttu, mistä saan eniten motivaatiota ja mitä pidän edistymisen mittarina. Kenties väärä ajattelutapa, mutta näin se vaan mun kohdalla menee.

No, katsotaan tämä tammikuu nyt loppuun ja mietitään sitten uudet kujeet. Jos edelleen jumittaa kuun lopussa, niin kenties tiputan lepopäivien kaloreita hieman alemmas ja koitan lisätä aerobista liikuntaa.

Kirpeää pakkasviikonloppua lukijoille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti