10.1.2013

Selkä-ojentaja-haba-treenin kalorit ja sykkeet

Ihana treeni! Vedin niin täysillä ja rakastan muutenkin selkäpäivää! Latasin maastavetoon 50 kiloa, mitä en ole ennen uskaltanut edes yrittää. Ja hyvin nousi :) Oon niin liekeissä tosta treenaamisesta.

Tämän päivän treeni numeroina:

Treenin kesto: 1 tunti 2 minuuttia
Kulutetus kalorit: 537
Maksimisyke: 163
Keskisyke: 128

Kyllä tuolla salilla noita kaloreita vaan saa kulumaan todella hyvin.

Tämän päivän syömisetkin ovat menneet ihan ok, pieni lipsuminen oli, kun laitoin kanojen sekaan hieman semmoista thai- kastiketta ja muutamia salmiakkipastilleja on tullut napsittuja. Mutta nämä on niin pieniä lipsuja, ettei niitä edes lasketa!

2 kommenttia:

  1. Ihan hei kauheet lipsumiset! ;) Varsinkin salitreenin jälkeen ei tunnu tollaset varmaan missään.

    Mä oon niin innoissani siitä että sait tollasen innostuksen tohon salilla käyntiin. Hyvä sinä!!

    Ja onnea muuten sun pudotuksesta!! :) Meillä näyttäs koko ajan menevän noi ihan ristiin, kun sulla paino putoaa, niin mulla nousee ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia onnitteluista :) Nämä on näitä kertaalleen tiputettuja kiloja, joten itse en kauheasti innostu näistä pudotuksista, mutta suunta on hyvä kuitenkin.

      Meillä tosiaan menee ihan ristiin, hassua. Sulla on kyllä ollut ihan huikea draivi päällä kun tarkastellaan kokonaisuutta. Mä en pääse edes siihen kymppiin millään.

      Poista