23.1.2013

Vitsit, mikä löytö!!

Muistatteko, kun kerroin tilanneeni protskupannarijauhetta mass.fi- sivuilta. Tänään sieltä kotiutui MyProtein Pancake Mix- tynnyri. Ihan mielenkiinnolla päätin samantien testata jauhetta ja pyöräyttää parit pannarit. Tynnyrissä on jauhetta siis 1,4 kg ja hintaa oli 27,50 euroa. Pikaisen laskutoimituksen mukaan yhdelle annokselle (kaksi isohkoa pannaria) hinta tulee vähän reilut 1 euro.

Tynnyrissä oli mukana mitta. Kun avasin purnukan, meinasin pyörtyä siitä tuoksusta!! Ihan mielettömän mahtava tuoksu tulvahti nenääni ja olin jo siinä vaiheessa myytyä mimmiä! Sellainen kanelin ja omenan ja kinuskin ihana sekasotku :)

No, kaksi mitallista jauhetta ja puolitoista desiä vettä sekaisin (voi tehdä maitoonkin): ja siinä se valmis taikina sitten olikin. Aikaa meni 20 sek. Eli aika helppoa ja nopeaa, sanoisinko.

Pannarit vaan tulille ja täytyy sanoa, että oli kyllä helppo paistaa. Ja sitten vaan maistelemaan vadelmahillon kanssa. 

Olin niin myyty tuotteen helppoudesta ja nopeudesta ja tuoksusta, että oikein odotin edes sen maun suhteen pettymystä. Ja mitä vielä! Maistuikin paljon paremmalta kuin yksikään mun tekemä lettu tai pannari :) Olen niiin onnellinen, että tämä terveellinen herkku löytyi!

Mä vaan hehkutan ihan hulluna tässä, mutta oikeesti tämä on mulle tärkeä löytö. Tällä saan mun herkkuhimon kuriin.

Niin, se piti vielä sanoa, että kahdessa pannarissa on 240 kaloria ja protskuja 18 grammaa. Hyvä aamiainen tai välipala.

Tässä vielä kuva mun löydöstä:


Ps. Voihan olla tietysti mahdollista, että mun makuaisti on jotenkin seonnut tämän herkkulakon aikana, mutta tykkäsin!! Suosittelen kokeilemaan!

Pps. Huomenna hierojalle, ihanaa :) Tämän viikon treenit keskittyy sitten viikonlopulle, mukava viettää kolme lepopäivää putkeen :) Sitten jaksaa taas painaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti