4.10.2012

Viikkopunnitus

Paino oli tänä aamuna 91,5 kg.

Hyvät uutiset: Oletin lihoneeni viikkoon mahtuneen työ- ja lomareissun vuoksi noin kolme kiloa. Oli positiivinen yllätys, että painoa oli tullut vain + 0,7 kg. Ottaen huomioon miten olen herkutellut + lentoturvotukset, olen aidosti yllättynyt tuloksesta. Peliä ei ole siis menetetty!

Huonot uutiset: Tämän pitäisi olla laihdutusblogi, tai enemmän kuitenkin elämäntäparemonttiblogi, mutta kyllä sitä painoa pitäisi saada siinä sivussa alaspäin. En ole koko lyhyen bloggarinurani aikana saanut kiloja pois. Kunto on kyllä kohonnut ja olen pienin askelin päässyt lähemmäs sitä ns. terveellisempää elämää, mutta olen kyllä pettynyt itseeni tuon painonpudotuksen osalta. Olen pari kertaa käynyt kasilla alkavissa luvuissa, mutta pysyvää se ei ole ollut.

Uhosin aloittavani loman jälkeen tiukemman linjan, ja pelkäksi uhoksi se ei saa jäädä. Tänään aion käydä kaupassa ja täyttää jääkaapin terveellisillä ruoka- aineksilla. Aion myös palata juoksuohjelmaani ja käydä lenkillä (miksi pelkkä ajatus tuntuu niin vastenmieliseltä??).

Asetankin tässä kaiken kansan edessä itselleni lokakuun tavoitteen: Minä painan kuun lopussa jotain kasilla alkavaa! Jos tähän en pysty, niin peiliin on katsottava!

 

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä uuteen alkuun! :) Mikä sinua lenkkeilyssä inhottaa? Löytyisikö jotain mukavaa reittiä ehkä tykkäät enemmän kävellä metsässä, kun ihmisten ilmoilla? Entäs musiikki, sehän auttaa jaksamaan pidemmälle! :) Voithan aluksi mennä vain ihan rennolle kävelylenkille eikä suoraa päätä hirveetä hikilenkkiä tekemään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä :) Mulla on ihan selkeä viha-rakkaussuhde lenkkeilyyn. Lenkille lähteminen on vaikeaa: laiskotuttaa, olisi muuta tekemistä, you name it. Mutta sitten kun pääseen vauhtiin, rakastan sitä juoksufiilistä ja tuntuu että voisin juosta maailman ääriin (kuulostanko jakomielitautiselta?? Heh). Mä kuuntelen aina musaa ja lenkkeilen vaihtelevasti metsässä ja ihmisten ilmoilla. Lenkkkimaastot on ihanteelliset, eli siitäkään se ei ole kiinni.
      Ehkä mun pitäisi höllätä tätä juoksuohjelmaa ja tehdä silloin tällöin rennompia lenkkejä. Nämä juoksuohjelmanmukaiset lenkit kun rupeaa olemaan jo melko haastavia treenejä.

      Poista
  2. Tulosten saaminen alkuun ei oo niin helppoa. Sä oot kuiteski tsempannu kovasti liikunnan suhteen! :)
    Aivan varmasti onnistut pääsemään "kasikerhoon" kuukaudessa :) Uskot vaan itsees!

    Ja jos se juoksu tosiaan tuntuu liian raskaalta, niin löysää vähän otetta. Jos hommaan menee maku, niin se lähteminen inhottaa aina vaan enemmän.

    Tsemppiä! :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos sullekin taas tsempistä! Kasikerho tuntuu tosi kaukaiselta ajatukselta, se on kuitenkin semmoinen virstanpylväs mulle. Mutta jonain päivänä varmasti sekin tavoite tulee saavutettua, täytyy vaan uskoa itseensä :)

    VastaaPoista