18.10.2012

Viikkopunnitus -0,5 kg

Viimeviikkoinen humahdus painossa on nyttemmin tasoittunut ja viikkopudotuksesksi jäi vaivaiset puoli kiloa. Olen ihan tyytyväinen, että olen edelleen kasikerhossa ja jokainen miinusmerkkinen on aina kotiinpäin. Ja etenkin kun tämä viikko on kaikinpuolin mennyt ihan penkin alle, niin kyllä tuostakin tuloksesta saa iloita :)

Tällä hetkellä painan siis 89,4 kg ja yhteensä olen laihtunut -5,6 kiloa. BMI on tippunut merkittävän lihavuuden puolelta lievän lihavuuden puolelle. Kuntoni on kohonnut ja olen syyskuun alusta harrastanut säännöllisesti liikuntaa. Syömisissäkin on tapahtunut muutosta positiivisempaan suuntaan, vaikka korjattavaa vielä onkin. Eli suunta on on oikea, vaikka vauhti onkin tuskastuttavan hidas.

Lueskelin noita ihan ensimmäisiä postauksiani ja siellä olin asettanut itselleni tavoitteeksi laihtua kilon kuukaudessa. Lokakuun lopussa mun painon pitäisi olla 88 kg, jotta pysyisin tavoitevauhdissani.

Jää nähtäväksi, onnistunko tiputtamaan noin paljoa...

Ps. Mä en lupaa mitään, mutta koitan olla viikon vaakalakossa! Ramppaan siinä jatkuvasti, vaikka kerta viikkoon riittäisi vallan mainiosti. Lähteekö joku muu mukaan haasteeseen??

2 kommenttia:

  1. Oliks sulla tarkotus kirjottaa että tavoite on kilo viikossa? Vai toi kuukaudessa kuten oot kirjottanu? :)

    Ääh, mä en varmaan kykene olemaan koko viikkoa pois puntarilta :( Välillä on pakko vähän "fuskata" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silloin kun aloitin huhtikuussa, asetin tavoitteeksi kilon kuukaudessa. Eli tarkoituksena oli pudottaa todella hitaalla vauhdilla ilman kauheaa stressiä. Ja niinkun onkin käynyt, olen suurinpiirtein tuon kilon kuukaudessa pudottanut. Mulla on niin monta laihdutusta takana, joissa olen kauhealla vauhdilla pudottanut 10 kiloa ja sitten ne on tulleet korkojen kera takaisin, niin nyt haluan pudottaa hitaasti (mutta varmasti ja pysyvästi) painoa. Tällä suunnitelmalla olisin pudottanut huhtikuuhun 2013 mennesä kuitenkin sen 12 kiloa ja sehän mulle sopisi ;)

      En mäkään varmaan viikkoa pysty puntarilta poissa pysymään, mutta ainenkin tänä aamuna sain vaa´an ohitettua :)

      Poista