17.10.2012

Häntä koipien välissä

Liikuntapuolelta mulla ei ole mitään kerrottavaa, koska en ole tällä viikolla liikkunut vielä yhtään! Täytyy kyllä myöntää, että mulla on ihan tosi huono omatunto asian vuoksi. Tuntuu, että vaivalla haalittu juoksukunto valuu hukkaan, vaikka totuus taita olla, että lepo tekee vaihteeksi ihan hyvää vaan. Olen melkein kuusi viikkoa kuitenkin juossut sen 3 treeniä/ viikko ja muutama viimeisin lenkki on tuntunut vähän pakkopullalta. Oikeastaan tämä olosuhteiden pakosta tuleva tauko voi ollakin mun lenkkiharrastuksen jatkumisen kannalta ihan avainasemassa :)

Sitten pikakatsaus mun syömisiin...mitään ihan hervottomia epäonnistumisia ei ole tapahtunut, mutta kiireviikko on aiheuttanut pientä lipsumista ja epäsäännöllistä syömistä. Tänä aamuna paino oli jo yli 89 kiloa. 

Summa summarum: Kauhulla odotan huomista punnitusta! 

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti