25.9.2012

Neiti Michelin antoi mun blogille tunnustuksen :) Kiitoksia kovasti!

Perustelut tässä:  Melko uusi blogi, mutta Nina on jo päässy tosi hienosti alkuun. Kova tsemppi päällä, ja juoksuharrastuksen myötä liikkuu reippaasti. Haastoi minutkin mukaan juoksemaan, mutten oo vielä saanu aikaan ;)

Tunnuksen säännöt:
1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen.
2. Anna tunnustus eteenpäin 5:lle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi Post it -lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain Post it -lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.

Mä joudun olemaan nyt vähän tylsä, enkä jaa tätä ihanaa tunnustusta eteenpäin. En ole tarkastanut tilannetta, mutta olen aika varma, että kaikki mun lempparibloggaajat ovat tämän jo saaneet :) Olen kyllä tosi iloinen tästä ja kaikista neljästä lukijastani :)

Ps. Tänään oli hitusen rankka päivä ja olin ulkona monen monta tuntia, joten en saanut itseäni enää lenkille. Lepopäivä tekee näille koiville hyvää eilisen tarpomisen jälkeen.

Pps. Paino on tullut hieman alaspäin repsun jälkeen. Siitä huolimatta odotan torstain punnitusta häntä koipien välissä...


2 kommenttia:

  1. Mullakin torstain punnitus jännittää, ihan jo senkin takia, kun edellinen pudotus oli niin huima, että jotenkin oon varma että nyt pärähtää plussan puolelle.

    Mutta joskus elämässä on ylämäkiä, ei auta kun jatkaa tarpomista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, välillä on ylämäkiä, mutta mehän ei luovuteta!
      Ei kaikkea voi mitata painossa. Jos paino laskee hitaasti, voi kunto silti nousta vauhdilla. Tai sentit karista ja kroppa kiinteytyä.
      Eikä tässä mikään kiire ole. Mä oon ainenkin kerännyt näitä läskejä monta vuotta, joten kai niiden pudottamiseenkin joku aika menee :)

      Poista