26.9.2012

Koita nyt tässä kiireessä sitten lenkkeillä :)

Niinkun otsikkokin sanoo, on mulla nyt elämässä kiireinen vaihe meneillään. On näitä työreissuja ja lomareissuja ja kaikkea, mikä sotkee mun turvallista arkirytmiä. Mitään tekosyitähän noi ei ole varsinaisesti millekkään: reissussakin voi syödä terveellisesti ja lenkkarit kulkee helposti mukana melkein minne vaan. Mutta siitäkin huolimatta aika on kortilla ja tuntuu, ettei kerkiä mitään "extraa" juuri tällä hetkellä. 

Mulla on tämän viikon lenkit vielä suorittamatta, enkä ymmärrä missä välissä kerkiän ne juoksemaan. Kääk! Mun ongelma on se, että jos aloitan jotain (kuten tämä juoksuohjelma), otan stressiä siitä, että se on hoidettava kirjaimellisesti ohjeiden mukaan. Totuushan on se, ettei 12 viikon juoksuohjelma kaadu siihen, että sen suorittamiseen meneekin 13 viikkoa tai peräti 14 viikkoa. Olen vaan niin joko-tai-ihminen :)

Sitten iloisempiin asioihin: Tervetuloa mun uudet lukijat! Se, että joku näitä mun höpötyksiä lukee ja joskus kommentoikin, tekee tästä hommasta paljon mielenkiintoisempaa :)

4 kommenttia:

  1. Taisteluahan toi on, uudet elämäntavat mutta samanlainen elämä. Vaatii välillä paljonkin suunnittelua, että saa kaikki tekemiset mahdutettua päivään. Kyllä sä ton vielä jotenkin selvität :)

    Älä ota turhaa stressiä siitä juoksusta! Mä en oo vielä edes alottanu, vaikka kovasti uhosin että käyn ainakin kurkkaamassa :D Mutta käyn, käyn, kunhan vaan muistan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitan olla stressaamatta :) Ehkä tää tästä vähän tasoittuu, kun alkukankeudet on ohitettu ja hommat alkaa rullaamaan enemmän itsestään.

      Ps. Sain kun sainkin sen lenkin mahdutettua tälle päivälle!

      Poista
  2. Älä stressaa, kyllä ne kiireet ajallaan helpottaa. :) Blogissani on sinulle tunnustus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanuus <3 Kiitos tunnustuksesta. Mä olen oikeesti tosi otettu. Sain tunnustuksen myös Neiti Micheliniltä ja oon oikeesti tosi iloinen näistä molemmista :)

      Seuraan sun blogia ja tykkään siitä kovasti!

      Mä koitan olla stressailematta. Välillä vaan tuntuu, että kaikki asiat kaatuu samalle viikolle, mutta niinkun tuohon yläpuolelle kommentoinkin, niin sain sen lenkin hoidettua tänään :) Jee!

      Poista