24.9.2012

Back in business

Tänään juoksin kolmosviikon kolmostreenin, joka piti siis juosta eilen: puolen tunnin yhtäjaksoinen hölkkä. Hölkkäilin todella hitaasti, mutta koko matkan ilman kävelyaskelia. 328 kaloria, keskisyke 144 ja max syke 159. 

Tänään syömisetkin ovat palanneet uomiinsa, tosin paino huitelee vieläkin ihan huikaisevissa lukemissa. Ihan kauhulla odotan, kerkeekö paino tippumaan "normaaliin" tasoon ennen torstain punnitusta.

Entisessä elämässä olisin luovuttanut koko projektin suhteen tämän repsahduksen jälkeen. Nyt toimin toisin: unohdin repsut, menin lenkille, jatkoin terveellistä elämää. Näin sen kuuluukin mennä. Tottakai repsahdus hidastaa laihtumista, mutta onko tässä niin kova kiire sittenkään. Puhutaan kuitenkin loppuelämästä. Repsuja tulee varmasti jatkossakin, mutta nyt mulla on työkalut siitä selviämiseen ja selkeät suuntaviivat repsahduksen jälkeiseen elämään.

Sitten tämän viikon juoksusuunnitelmat:

Ma 3 viikko/ 3 treeni
Ti 4 viikko/ 1 treeni
Ke 4 viikko/ 2 treeni
La 4 viikko/ 3 treeni

Aika hurjalta näyttää tuo suunnitelma, koska treenit alkaa olemaan jo aika haastavia. Mutta katsotaan kuinka likan käy :)

6 kommenttia:

  1. Hei, hieno juttu, että selätit repsahduksen näinkin hienosti ja palasit "asiaan" pikimmiten :)

    Kovasti tsemppiä alkaneeseen viikkoon ja seuraavaan työreissuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ahdistaa ihan suunnattomasti pudottaa jo kerran tiputettuja kiloja, mutta parempi että palasin ruotuun nyt kun viikon päästä ;) Kiitos kovasti tsempistä, on ihanaa saada näitä positiivisia kommentteja :)

      Poista
  2. Oon kyllä ihan vaikuttunut tosta sun puolen tunnin juoksulenkistä :D Vau! Mulla on vielä pitkä matka tohon. Nyt menen vielä riuhtaisuissa, joiden maksimipituus on 3 minuuttia juoksua :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon itsekin ylättynyt :) Tosiaan kolme viikkoa sitten en olisi uskonut, että puoli tuntia yhtäjaksoista hölkkää olisi mahdollista. Mutta noi treenit on olleet hitusen ehkä liiankin vaativia mulle, joten kunto on kohonnut todella nopeasti.
      Sulla on hyvä meininki päällä, ei mene kauaakaan, kun jo viiletät itse puolen tunnin lenkkejä!

      Poista
  3. Huhhuh, puoli tuntia juoksua/hölkkää. Mä taitaisin saada otettua muutaman juoksuaskeleen ja sitten pitäisi palata takaisin kävelyyn. :)

    Tsemppiä projektiisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin rehellisesti sanoa, että juoksukunto kasvaa ihan kauhean nopeasti. Mä oon mennyt oman mukavuusalueeni ulkopuolelle, kun aloitin tämän juoksemisen. Tämä ei vieläkään ole mun suurin intohimoni, mutta annan tälle hommalle mahdollisuuden ;)Parista asekeleesta kaikki lähti ja nyt tosiaan olen jo puolen tunnin lenkin kohdalla. Hassua! Tsemppiä myös omaan projektiisi :)

      Poista