23.9.2012

Ei niin hyviä uutisia

Pitkästä aikaa täällä!

Kuulumiset eivät ole hyviä...nimittäin olin muutaman päivän työreissulla ja syömiset lipesivät ihan käsistä. Siis söin kaikkea nounou- ruokaa, en mitään överiannoksia, mutta kuitenkin. 

Toinen huono uutinen on se, että tällä viikolla olen juossut vain kaksi treeniä, ja tuo kolmas (mikä piti tänään juosta) taitaa jäädä juoksematta. Mulla on vähän sellainen olo, että jos lähden tuonne kaatosateeseen koikkelehtimaan, niin pamahdan heti neljänkymmenen asteen kuumeeseen. Vähän flunssan oireita ilmassa. Toisaalta tämä voi olla ihan tekosyykin, ja olenkin vaan laiska :)

Mua niin inhottaa se, että en osannut epänormaalissa ympäristössä pitää kiinni ruokailuista. Toinen työreissu on ensi viikolla ja silloin pääsen kokeilemaan selkärankaa uudelleen käytännössä...

Niin, en edes mainosta täällä kuinka paljon paino on noussut, voitte lukea sen sitten torstaipunnituksesta. Ja nyt on sitten plussat ihan itse aiheutettuja, ei auta selittely!

Nyt täytyisi vaan päästä rytmiin kiinni ja jatkaa entiseen malliin. Maanantaina heti nelosviikko käyntiin lenkillä (tai sitten huomenna juoksen tuon kolmosviikon vikan treenin) ja syömiset myös järjestykseen.

Kyllä tää tästä taas!

2 kommenttia:

  1. Mä oon silleen miettiny, että jos on kipee olo, niin sillon levätään. Parempi niin päin kun keuhkokuumeessa :(

    Toi syöminen on haateellisempaa reissussa. Mun mielestä on hyvä merkki jos tiedostaa että nyt meni pieleen. Sillon on ainakin hyvät lähtökohdat parantamiseen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä- ei kipeänä lenkkipolulle!

      Mä todellakin tiedostin nyt noi reissaamisen sudenkuopat ja olen (lue: yritän olla) ensi kerralla viisaampi :) Mulla toi juokseminen sujuu, mutta kilojen putoaminen on sitäkin hankalampaa...mutta en suostu luovuttamaan! Kiitos kannustavasta kommentista!

      Poista