16.2.2013

Yhteenveto kuluneesta viikosta

Ajattelin hieman summailla tätä viikkoa kasaan. En ole kerennyt kauheasti postailemaan, mutta otetaan tähän nyt tämmöinen pieni yhteenveto.

Liikunnat: 

Keskiviikkona tein salilla rinnan ja olkapäät. Treeni oli ihan ok.
Torstaina kävin tunnin kävelylenkillä.
Perjantaina oli jalkapäivä. Olin syönyt aivan liian vähän salille mennessäni ja se vaikutti treeniin niin, että tehot oli melko alhaalla ja päätä särki pahasti. Sain silti jaklaprässissä oman ennätyksen (12x100 kg, 13x100 kg ja 14x100 kg). Jouduin kuitenkin lyhentämään treenin 40 minuutin mittaiseksi, ei vaan energiat riittäneet.
Tänään menen salille ja vuorossa olisi selkä, haba ja ojentajat. Eilisestä viisastuneena söin kunnon aamiaisen (puuroa, paaaaljon raejuustoa ja mehukeittoa). Lisäksi aion kiskaista kunnon heraproteiinit ennen treeniä. Luulisi treenin luistavan :)

Ruokailut:

No joo, ruokailut ovat olleet ihan peestä. Aamupalat on jääneet välistä (hyi minua!) ja olen muutenkin syönyt mitä sattuu. Olen jopa ostanut irtokarkkeja, joita olen parina iltana mutustellut. Paino on pysynyt edelleen 87- alkuisena, mikä on ihme kaiken tämän jälkeen.

Eilen tajusin, että jos aion treenata kovaa, mun ruokailujen täytyy olla kunnossa. Huono ja liian vähäinen syöminen heijastuu ihan suoraan treeniin. Ei jaksa, jos ei syö kunnolla. Ensi viikolla alan taas tarkkailemaan syömisiäni uudella otteella. Ja lupaan syödä tarpeeksi!

Lepo:

Olen nukkunut hyvin ja yöunien lisäksi olen nukkunut monena päivänä kunnon päikkärit. Mulle uni on ihan ehdoton edellytys jaksamisen kannalta ja olen tosi iloinen, että olen saanut nukuttua kunnolla.

Ihan perusviikko, ehkä hieman poden huonoa omaatuntoa syömisistäni, mutta toisaalta en jaksa stressata. Jospa sitä ensi viikolla pääsisi taas normaalirytmiin.


4 kommenttia:

  1. Välillä pitää/kannattaa ottaa syömistenkin osalta vähän rennommin. Buustaa kivasti aineenvaihduntaa ja omaa mieltäkin loppujen lopuksi. Hyvin sä vedät!

    VastaaPoista
  2. Mä oon huomannut ihan saman. Kunnon ruoka ja kunnon unet niin treeni kulkee:) Pienten lasten äitinä vaan tuntuu ettei ikinä voi saada molempia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä treeni vaatii molemmat :) Mutta nauti lapsistasi, kun ne on pieniä, treenata kerkee tosissaan sitten muutamankin vuoden kuluttua :)

      Poista