7.2.2013

Viikkopunnituksessa ISO plussa :(

Plussaa + 600 grammaa eli suomeksi yli puoli kiloa!!!

Jaahas, mitähän tässä nyt kommentoisi :/ Aloitetaanpa vaikka selittelyillä...Mulla on menkat, sehän on aina yhtä hyvä selitys painonnousulle. Turvottaa ja paisuttaa ja niin edelleen. Laitetaan osa siis sen piikkiin. Seuraavana selityksenä voisi toimia kovien treenien alkaminen kevennetyn viikon jälkeen. Olen käynyt salilla maanantaina ja eilen, joten lihakset ovat keränneet nestettä salitreenin vuoksi. Osan voin siis laittaa tuon piikkiin, jooko?? Ja mitäs vielä selittäisin...olen lopettanut GFG:n ja syönyt mm. itsetehtyjä sämpylöitä lähes joka päivä. Hiilareiden määrä ruokavaliossa on noussut. Kai sekin vaikuttaa asiaan.

Jos ihan vakavasti puhutaan, niin eihän tuollaista plussaa voi tai edes kannata millään selitellä. Se tuli ja sille ei voi enää mitään. Moni pystyy kovankin salitreenin ohessa laihduttamaan ja kaikilla ne menkat on, ja laihtuvat silti. Mulle on ihan mahdottomuus päästä tästä 87- alkavista luvuista 86- alkaviin lukuihin, joku ihme jumitus tässä riivaa mua. Ohimennen kävi jo ajatus jostain viikon pussikeittodieetistä mielessä, mutta silloin en pystyisi treenaamaan :( 

Kyllä tämä kieltämättä motivaatiota syö ja kovaa. Kun mitään tulosta ei tule, vaikka kuinka rääkkään itseäni ja oikeasti olen aika tarkkaan katsonut syömisetkin, jopa GFG:n jälkeen. Oikeastaan ainoa "huono" juttu tällä hetkellä ruokavaliossani on nuo omatekemät sämpylät, mutta niitäkään en syö kun max. 2 kpl/päivä.

Tämän viikon treeneihin sitten: maanantaina oli vuorossa olkapäät ja rinta, aivan mahtava treeni <3 Tiistaina lenkkeilyä, reipasta kävelyä kaverin kanssa. Eilen oli vuorossa jalat ja vatsat, jo salille mennessä oli heikko ja höntti olo ja sellainen oli treenikin. Tein kaiken mitä pitikin, mutta jotenkin energiat oli vähissä ja päätä särki. Olin jättänyt kiireen vuoksi aamiaisen välistä ja se näkyi ja tuntui kyllä treenissä --> oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun treenaan aivan tyhjällä vatsalla! Tänään pitäisi sitten hoidella selkä-haba-ojentaja-osasto, jotta saan treenivapaan viikonlopun :)






5 kommenttia:

  1. Minä en kyllä sinuna vielä masentuisi tuosta painonnoususta. Kävin itse puntarilla maanantaina, ja uteliaisuuttani seuraavan kerran jo tiistaina kun menkat alkoi, ja kas kummaa, yhdessä päivässä paino oli noussut 1700g. Salitreenitkin nostavat helposti painoa, varsinkin jos on taukoa takana. Odota vaan kaikessa rauhassa ensi viikon punnitusta, uskoisin että sitten näet paremmin mikä on oikea tulos.

    -koo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en mä oikeastaan edes säikähtänyt tuosta, ehkä ketuttaa vaan se, että olen tosiaan ihan ikuisuuden jumittanut suurinpiirtein tässä painossa. Ensi viikolla sitten uusi punnitus :)

      Kiitos tsempistä <3

      Poista
  2. Juu mä olen kans samaa mieltä et tuo plussa voi johtua mistä vaan:) mullakin tipahti mensujen jälkeen mukamas 1.8 kg viikossa ja siitä oli puoli kiloa palannut seuraavan viikon aikana. Tsemppiä ja kyllä se siitä lähtee taas laskemaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      On tää semmosta edestakas pomppimista. Täytyisi vaan osata katsoa asiaa pitkällä tähtäimellä!

      Poista
  3. Se on just sitä, pomppimista. Mutta kun se pompsahdus on muutama sata grammaa, eikä muutama kilo, niin se ei haitta mitään :)
    Harmittaa tietysti sun puolesta kun sulla jumittaa paino :( Mutta pakostakin luulis sen kohta alkavan pudota :D

    Koita malttaa mieles ens viikon punnitukseen. Pysy lujana! :)

    VastaaPoista