27.2.2013

Lihotusblogi?

Painoin tänä aamuna 88,5 kiloa. Se on 1,5 kiloa enemmän kuin kuun alussa. Pitäisikö mun muuttaa blogin teema laihdutusblogista lihotusblogiksi?

Nyt on toden totta ryhtiliikkeen aika. Perjantaina alkaa taas tiukempi linja, eikä yhtään liian myöhään! Jos jatkaisin tätä menoa, olisin ennen kesää vanhoissa mitoissani ja hieman ylikin. Nyt ei voi/ saa/ kehtaa luovuttaa.

Vaikka olen salitreenistä saanut hyvin kiinni, ei mulla syömisten puolelta ole jaettavana hirveästi onnistumisia. Mun on jotenkin tosi vaikea löytää kultaista keskitietä, ellen noudata jotain tiukkaa ruokavaliota ja ole 100% sitoutunut siihen.

Mun täytyy myöntää, ettei mua kiinnostaisi alkaa taas vahtaamaan jokaista suupalaa, mutta nyt mulla ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa. Muuten tilanne riistäytyy käsistä.

Kateellisena luen niiden laihduttajien blogeja, joilla paino tippuu tasaiseen tahtiin huolimatta pikku herkutteluista. Heillä asiat on tasapainossa ja hallinnassa. Mulla pakka sekoittuu aina, kun tilanne poikkeaa jotenkin tasaisesta arjesta. Nämäkin viikon aikana tulleet kilot ovat peräisin viikonlopun reissusta, kun en vaan osannut tehdä fixuja valintoja.

Nimimerkillä, kultaista keskitietä etsimässä

3 kommenttia:

  1. Mie mietin juuri ihan samaa omasta blogistani ja siks oonki jättäny tekstit julkaisematta. Miulla lähtee homma ihan käsistä, jos annan itelleni luvan herkutella. Muuten ruokavalio saa kyllä olla vapaa, mutta en todellakaan saa pitää mitään herkkupäivää kerran viikossa, koska siitä yhdestä päivästä tulee viikko... tai kaksi. Ei kyllä yhtään nappaa natsittaa, mutta jos en aloita sitä, niin lihon takaisin. Ei vaan jotenki oo ollu inspistä edes yrittää viime aikoina.

    Mutta ehkä me vielä joskus löydetään se kultainen keskitie. :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin inspis ruokajuttujen suhteen ihan hukassa, onneksi sentään treeni-intoa löytyy.

      Toivottavasti löydetään joku järki tähän touhuun :) Täytyy kyllä myöntää, että laihduttaminen on ihan älyttömän vaikeeta.

      Poista
  2. No voi höh! :(
    Toimisko sulla ehkä joku herkkupäivä? Silleen että muuten pysyttelisit herkuista erossa, ja sitten herkkupäivänä luvan kanssa ostat pienen määrän herkkuja?

    Lähetän taas oikein superisot tsempit sulle, sä selviit tästä! :D

    VastaaPoista