21.2.2013

Naurettava viikkopudotus

Heh, tämän viikon pudotus on huimat -100 grammaa :D Paino on nyt 87,1 kg. Onneksi sentään pudotusta kuitenkin, vaikka eihän tässä voi kun nauraa.

En enää edes muista miltä kunnon puolen kilon pudotukset tuntuvat, niistä kun on aikaa. Toivottavasti saan kehiteltyä itselleni pettämättömän salaisen reseptin maaliskuulle, että pääsisin taas nauttimaan kunnon humahduksista. 

Olen kaikesta huolimatta ylpeä itsestäni, etten ole tässä junnaamisvaiheessa kuitenkaan lyönyt hanskoja tiskiin. Ajattelen niin, että paino lähtee putoamaan sitten, kun mieli ja kroppa ovat taas valmiita panostamaan vähän enemmän. Ehkä mä oon sellainen tyyppi, että tarvitsen hitaan vauhdin ja näitä "lepoviikkoja" välillä. 

Mulla paino nousi vuosia, joten kai tähän laihduttamiseenkin saa niitä vuosia sitten käyttää.

Ja maaliskuussa muutes menen Inbody- mittaukseen toivottavasti toteamaan, että lihasta on tullut. Sekin selittäisi hitusen tätä mun tilannetta.

Olisko ens viikolla sitten jo 86- alkuisten lukemien vuoro? Se olisi kiva päätös helmikuulle :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans jumittanu niiiin monta viikkoa. Pudotukset just sitä parinsadan gramman luokkaa.
    Mutta alaspäin mennään, eiks vaan? :D

    Ootan innolla sun Inbody-tuloksia. Itteäkin hotsittais mennä, pitäis vaan alkaa selvittämään mihin sitä vois mennä mittauttamaan itsensä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me junnaajat :)

      Joo, muakin ihan jännittää toi Inbody, entäs jos mitään tulosta ei ole tullutkaan!!!

      Mee säkin, niin voidaan vertailla!

      Poista