3.2.2013

Superdieetille, anyone?

Huomasinpa tässä viikonlopun aikana, etten osaa oikein pysyä ruodussa, jos mulla ei ole mitään tarkkaa ruokavaliota. GFG loppui torstaina, joten viikonloppu on mennyt ilman mitään tarkempia ohjeita- ja sen kyllä huomaa. Homma on lipsunut siinä määrin, että olen vakavasti pohtinut osallistumista Jutan superdieettiin.


Tuo hinta mua ei haittaa pätkääkään, olen valmis panostamaan tähän projektiin rahallisesti. Eniten huolestuttaa se, jaksanko nyt heti perään toisen tiukan kuurin. Tuo on kuitenkin kuusi viikkoa pitkä...No, pitää jäädä pohtimaan asiaa.

Onko teillä hyviä tai huonoja kokemuksia tästä? Oletko osallistumassa? Olisi kivempi aloittaa tuo, jos täältä blogikavereista löytyisi vertaistukea :D
 

5 kommenttia:

  1. Osallistu ihmeessä, jos sulla on sellanen tunne että tarvitset ohjeita syömisiin :)
    Oot nyt tehny niin hyvin töitä, että älä päästä otetta lipsumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei ole tarkoitus päästää homma lipsumaan. Katson tämän viikon, miten mun omat ruokailut sujuu, ja teen sitten loppuviikosta päätöksen :)

      Poista
  2. Mie olen samoilla linjoilla edellisen kanssa, jos se tuntuu itsestäsi tarpeelliselta niin ei kun osallistumaan. Oot jo päässy pitkälle, ei kannata alkaa lipsuilemaan tässä vaiheessa. Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on! Harmittaisi hirveesti, jos projekti lähtisi nyt väärille urille. Vaikka omasta mielestäni en ole vielä pitkälle päässyt, vasta aloittelen vasta. Mun silmissä pitkälle päässeitä on ne, jotka ovat pudottaneet yli 15 kiloa :)

      Tsemppiä myös sulle!

      Poista
  3. Mä olin Superdieetillä viime keväänä, se oli sillon ihan loppukeväästä. Sillon painoa putosi muistaakseni joku 8 kg ja homma sujui tosi hyvin! Siitä lähti sitten tää pitempi projekti, kun totesin ettei musta ole isoon pudotukseen ja sen pitämiseen ihan itsekseni. Voin siis suositella lämpimästi! Itse tykkäsin kovasti siitä keskusteluforumista, sieltä sai hyviä vinkkejä ja vertaistukea.

    VastaaPoista