14.2.2013

Viikkopunnitus ja todellinen ihme mässyviikon jälkeen

Ruokien ja juomien suhteen takana on erittäin huono viikko. Vielä sunnuntaina painoin kolme kiloa enemmän kuin nyt, niin kova pöhötys ja nestekertymä mulla oli. Pelkäsin tätä viikkopunnitusta ihan hulluna, koska olin varma että paino jää siihen kolmeen plussakiloon. Yllätys oli sitäkin suurempi tänään, kun uskaltauduin puntariin: 87,2 kg eli jopa minimiinus (-200 g) viime viikosta. Mitä ihmettä? Olen häkeltynyt!

Voiko olla, että tuo yltiöpäinen syöpöttely teki mulle hyvää? Antoi kropan uskoa, että ruokaa tulee, eikä kiloista tarvitse pitää niin tiukasti kiinni. Ehkäpä tämän avulla pääsen jumituksen yli? No se selviää seuraavan viikon aikana. Mutta olen suorastaan huojentunut tästä tuloksesta!

On se vaan uskottava, ettei projekti yhteen hairahdukseen (eikä kahteenkaan) kaadu :)


1 kommentti: