15.11.2012

Viikkopunnitus

Paino oli tänä aamuna 87,6 kg eli pudotusta viikosta -800 grammaa. Ihan ok, sanoisinko.

Viime viikon punnituksen jälkeen suunnittelin tehokuuria, mutta se saa jäädä muhimaan. Olen yrittänyt viime päivinä pienentää ruuan määrää ja se on selvästi vauhdittanut projektia. Olen kyllä todella iloinen, että pääsin jo 87:lla alkavaan lukuun :) Kyllä se 85:n kilon haamuraja on mahdollinen tämän vuoden loppuun mennessä!

Mulla on lenkkeilyt edelleen ihan jäissä. En tiedä mikä juttu tämä oikein on. Mutta niin kauan kun paino tippuu, en ihan hirveää stressiä jaksa siitä repiä.

Better Bodies- pöksyt odottelee jo postissa, huomenna kipaisen hakemaan ne. Jee!

7 kommenttia:

  1. Hieno pudotushan tuo on! :) Ja mitä lenkkeilyihin tulee, niin ihan jäissä se touhu on täälläkin. Viimeksi olen joskus yli viikko sitten lenkillä käynyt ja nyt ei tule taas muutamaan päivään käytyä, kun on muuta ohjelmaa. Eikä puhettakaan, että jotenkin kaipaisin lenkille. Ihan loistavasti onnistuu tämä löhöily... Ei ole edes morkkista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Onhan se hieno, noitten minipudotusten jälkeen :)
      Mikähän tossa lenkkeilyssä nyt meitä tökkii? Mullakin on ollut kiireitä, mutta kyllä olisin kerennyt lenkille jos olisin vaan halunnut lähteä. Mäkään en ole oikein edes kaivannut lenkille, mutta laiskottelusta ei ole tullut myöskään huonoa omaatuntoa...

      Poista
  2. Ihan ok? No samaa mieltä Mariannin kanssa, hieno pudetus!!!! :)

    VastaaPoista
  3. Mä rupeen kohta sabotoimaan sua jollain lailla, kun sulla vaan paino tippuu ja mulla jumittaa! ;D Ei vaan, onnea pudotuksesta, joka on kyllä tosi hyvä!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia :) Voit uskoa, että motivoi kummasti mun jumitusten ja pikkupudotusten jälkeen tälläinen vähän isompi humahdus. Toivottavasti olisi vaan pysyvää laatua! Jumitukset kuuluu asiaan, koita vaan olla kärsivällinen, kyllä se kroppa laittaa taas läskit liikkeelle kun on sen aika! Me ollaan jo niin asiantuntijoita tässä hommassa, että tiedetään painon putoavan ihan omituisesti ja ennalta-arvaamattomasti :D

      Poista
    2. Nojuu, siinä oot kyllä oikeessa, että se on aika ennalta arvaamatonta toi painon heilehtelu :D

      Poista