12.11.2012

Tehokuuri?

Mä olen tässä nyt tuskastellut tämän hitaan painonpudotukseni kanssa jo pidempään. Aloitin laihdutuksen huhtikuussa ja nyt olen saanut kiloja tiputettua seitsemän kappaletta. Nopealla laskutoimituksella se tekee kilon kuukausivauhdin.

En sitä väitä, etteikö tämä seitsemän kilonkin pudotus olisi mahtava juttu ja vaatinut työtä, ehdottomasti kyllä. Mutta nyt kun tässä on tosiaan huhtikuusta asti paino niin verkkaisesti tippunut, toivoisi jo jotain räväkämpää meininkiä vaihteeksi.

Olen pohdiskellut, että olisiko minulla selkärankaa vetää joku viikon-parin tehokuuri tai herkkulakko. Ajatuskin puistattaa :) Mutta hyviä tuloksia ei laakereilla lepäämällä tule!

Mitä konsteja te olette kokeilleet painonpudotuksen vauhdittamiseksi?

3 kommenttia:

  1. Minä olen ollut nutreilla lukemattomia kertoja ja aluksi tulokset olivatkin hyviä, kunnes sitten ilmeisesti kehitin jonkinlaisen immuniteetin ketoosille. Mutta jos et ole aiemmin kokeillut, niin voisit hyvinkin tuplata tuon jo pudottamasi painon kahdessa viikossa.

    VastaaPoista
  2. Oisko sulla esim. lihasta tullu enemmän? Painaa enempi ku läski ;)
    Tai sitten vaan yksinkertasesti toi on sun kropan vauhti laihtua.

    Mä nostan hattua niille jotka kykenee syömään tollasen kuurin alusta loppuun. Musta ei ois siihen, ja mä oon muutenki vähän peloissani että toi ois mun kohdalla sellanen väliaikaisratkasu, sillä kun saisin taas syödä ruokaa, niin loppu ois historiaa :D

    VastaaPoista
  3. Käyppä lukaseen mun Tehokuurista-> http://kiiperi.blogspot.fi/p/tehokuuri.html
    Tehokas ja toimii! Vaatii vaan aika rautasta tahdonvoimaa / mielenlujuutta...

    VastaaPoista