10.3.2013

Unelmavartalo?

Eilinen treeni jäi väliin, kun nokka alkoi vuotamaan ja vasen olkapää vihoittelemaan. Näiden kahden (teko)syyn takia jäin kiltisti kotiin ja tälle viikolle tuli vain kaksi treeniä. En siitä huolta kanna, kroppa alkaa olemaan ihan selkeästi vähän väsynyt ja kevennetty viikko alkoi siis vaan vähän etuajassa.

Olen taas selaillut netistä motivaatiokuvia ja löysin tällaisen. Mikä on sinun suosikkikroppa?

Itse olen tällä hetkellä varmaan vitosen ja kutosen sekoitus, mutta kyllä noista mulle kelpaisi tuo vartalo nro. 9! Myös kolmonen on upea kroppa minun makuuni :)

4 kommenttia:

  1. Mäkin olen varmaan 5-6 väliltä. Ysi on liian rasvaton mun makuun, kasi vähän lähempänä mutta kyllä mä ekä kaikesta huolimatta olisin vitosen(tai ehkä kolmosen) ja kasin väliltä (paitsi ysin käsivarret). Tarkoitukseni ei ole koskaan meinaan olla tuommoinen täysin rasvaton, vaikka lihaksia aionkin kasvattaa:) Jännä kuvakollaasi kylläkin.

    VastaaPoista
  2. Minusta vitonen on ihan hyvä, tuollaisen kropan haluaisin itsellenikin. Kolmonen myös on kaunis. Mutta olisin kyllä ennemmin kutonen kuin ysi...

    VastaaPoista
  3. Kolmonen <3 Kasi on kanssa jees. :) Ja ite oon varmaan kans vitosen ja kutosen väliltä vielä toistaiseksi, joskus toivottavasti lähempänä kolmosta. :)

    VastaaPoista