12.3.2013

Laiskottelua ja irtsareita :)

Kevennetty viikko on kyllä nimensä mukainen. En ole liikkunut ollenkaan, olen vaan laiskotellut ja lepäillyt. Tämä tuleekin olemaan koko viikon teema, koska viikko on täynnä kaikkea kivaa (= kaikkea muuta kun urheilua tai terveellistä ruokaa). Mitä ikinä tällä viikolla teenkään tai jätän tekemättä, en aio kehittää siitä itselleni huonoa omaatuntoa. 

Nyt kun ei oo treenailtu, niin ei oikein ole mitään kerrottavaakaan. Paitsi että mulla on irtokarkkipussi tuossa viekussa ja jatkan sen tuhoamista. Hih :)

Ps. Tällä viikolla en kauheasti kerkeä päivittelemään tänne, enkä pääse torstaina puntarille. Mutta viimeistään ensi viikolla sitten!

2 kommenttia:

  1. Älä puhu karkista, mulla on niin kauhee mieliteko tonne omalle karkkikätkölle! ;D

    Mä itse koitan elää nyt kurissa ja nuhteessa, että saan sitten "luvan kanssa" pääsiäisenä "vähän" herkutella. Mutta kuulostaa hyvältä sun vapaa viikko, kunhan ei jää päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti ei jää päälle! Oikeastaan noi irtsarit eivät edes maistuneet kovin hyville, enkä niitä siksi kauheasti syönyt. Jännä miten niitäkin on ennen voinut vetää koko säkin ja nyt menee vaan muutama.

      Eniten mua pelottaa noi pari biletysreissua, että kuinka paljon ne tuo mukanaan kiloja. Sen näkee sitten. Pakkohan tässä on elääkin välillä ja tehdä kaikkea kivaa :)

      Poista