6.3.2013

Perussettiä

Mä myhäilin koko aamun tyytyväisenä, kun tiesin että tänään on vuorossa olkapäätreeni. Salilla huomasinkin, että hupsista, se onkin selkäpäivä. On se kumma kun jostain muodostuu se oma lemppari. No, selkätreenikin meni ihan kivasti. 

Mua jännittää huominen punnitus, koska olen täällä hehkuttanut että miinusta tulee ja että koko maaliskuun teemana on mulla laihtuminen ja tulosten saaminen. Mulla kyllä toimii tämmöinen itseaiheutettu pakkotila aina silloin tällöin. En tosiaan ole uskaltanut muutamaan päivään edes käydä puntarilla, joten huominen lukema on mullekin sitten yllätys.

Tänään muutes posti toi mulle lisäravinteita monta purkkia, jee! Teen niistä ajan kanssa oman postauksensa. Nyt kiiruusti suihkun kautta töihin ja huomenna sitten maaginen viikkopunnitus ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti