2.3.2013

Hyvin menee...

Toinen päivä tiukempaa ruokavaliota on meneillään. Kyllähän tässä taas totuttelemista on. Ainenkin näin alkuunsa meinaa olla nälkä vähän väliä, mutta se varmasti helpottaa ensimmäisen viikon jälkeen. Olo on jo nyt hieman kevyemmän oloinen ja nesteet on lähteneet liikkeelle.

Mikään ruoka-aine ei mulla ole varsinaisesti kiellettyjen listalla, mutta koitan jättää hiilarit aika vähiin. Aamuisin menee se kaurapuuro, mutta päivänmittaan leivät jääköön kauppaan ja perunaa/ riisiä/ pastaa koitan syödä vain treenipäivinä. 

Mä olen vahvasti päättänyt, että tämä on se kuukausi, kun tulosta tulee. Enemmän tai vähemmän, mutta tulee kuitenkin. Kevät lähestyy vauhdilla ja kohta on jo kesä! Ja mä haluan olla kesällä edes jonkun verran sutjakammassa kunnossa kuin nyt. Olisi ihanaa, jos kesällä ei tarvitsisi piiloutua telttatunikoihin tai kiertää uimarannat kaukaa. 

Tässä hieman ruokia, joita olen nyt maaliskuussa napsinut:

- kaurapuuro- raejuusto- mehukeitto- sekoitus
- vispipuuro
- banaani
- munakas
- ananas
- proteiinidrinkit
- proteiinipatukka
- paprikaa ja kurkkua
- kahvia ja vettä

Eli tosi kevyillä pöperöillä on menty, osittain siksi että kaapit on ihan tyhjänä ruuasta, enkä ole saanut aikaiseksi kauppareissua. Huomenna täytyy sitten hakea jauhelihaa ja rahkaa kaapit täyteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti