10.1.2014

Miten saan itseni lenkille?

Olen ylittänyt itseni ja käynyt tällä viikolla pari kertaa lenkillä. Olen siis perusmukavuudenhaluinen ja laiskanpulskea nainen, eikä lenkille lähtö ole koskaan helppoa. Miten olen nyt sitten saanut itseni houkuteltua tuonne pimeään ja viimaan oikein hölköttelemään?

1) Hyvä musiikki ja kunnon kuulokkeet: Mulla on mp3- soitin, jossa siis ihan perusnappikuulokkeet. Nyt sijoitin 30 euroa kunnon kuulokkeisiin ja johan pomppas! Kunnon basso ja terävä ääni, kyllä siitä saa potkua lenkille. Ja kun tarpeeksi usein uudistaa bisilistaa, niin toimii ainenkin mun kohdalla.

2) Sauna päälle: laita sauna ajastimella päälle. On ihanaa tietää lenkillä ollessaan, että pääsee kuumaan saunaan rentoutumaan heti lenkin jälkeen.

3) Älä vaadi itseltäsi liikaa: ajattele niin, että olet voittaja jo siinä kohtaa, kun olet saanut itsesi ovesta ulos. Lenkin pituudella tai kulutetuilla kaloreilla ei ole niin väliä. Jokainen askel (oli se sitten kävelyä tai  hölkkää) on askel parempaan kuntoon. Lenkit pitenee sitten ajan kanssa ihan itsestään.

4) Hyvä olo: muista se fantastinen olo, mikä lenkkeilystä tulee!

Näillä nikseillä kaikki ylös, ulos ja lenkille :)

2 kommenttia:

  1. Hyvät vinkit! Minullakin on välillä hankaluuksia saada itseni lenkille -varsinkin tuonne kylmään. Tsemppiä sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tsempeistä- niitä aina tarvitaan :)

    VastaaPoista