22.4.2013

Paluu läskimoosesoloon?

Mua ihan hävettää, kun en ole aikoihin käynyt kirjoittelemassa kuulumisia tänne. Se, että taukoa blogista on kertynyt, ei hävetä, vaan se, ettei mulla ole mitään (ainenkaan positiivista) kerrottavaa. En voi hehkuttaa kovilla treenimäärillä, enkä pilkuntarkalla ruokavaliolla. 

Olen ollut laiska ja olen syönyt huonosti. En ole yksinkertaisesti edes uskaltanut käydä puntarilla ainenkaan viikkoon ja siitä syystä viime viikon punnituskin jäi väliin.

Olen siis pahasti lipsahtamassa sinne entiseen. Ja vaikka tiedostan tämä kristallin kirkkaasti, on ruotuun takasin pääseminen ihan kauhean vaikeaa.

Nyt tätä tyttöä koetellaan!

6 kommenttia:

  1. Voih :/ Välillä noita hetkiä tulee. Niistä pääsee yli, jos on tahtoa. Itellä vaan on ollu välillä se tahtokin hukassa. Miun on vähän paha sanoa kenellekään mitään, ku ite oon lipsuillu koko kevään enemmän tai vähemmän... Mut mieti mitä kaikkea oot jo saavuttanut ja onks entiseen palaaminen niitten saavutusten menettämisen arvoista. Välillä on ihan okei lipsua, mutta sieltä pitää saada ittensä ylös, mikäli tahtoo päästä loppuun asti. Itsensä vuoksi. Minun mielestä se lihominen ei oo mistään kotoisin. Siitä tulee sekä fyysisesti että psyykkisesti niin paska fiilis, etten halua sitä taakkaa enää kannettavakseni. Välillä on tietysti vaikeaa, mutta aina ei tartte keskittyä joka asiaan. Voi jättää reenit vähemmälle ja syödä paremmin tai toisin päin. Kun yhden asian saa kuntoon, on helpompi saada kiinni toisestakin. Ja joskus muu elämä vaan vaatii veronsa, sekin on ihan ok. Mut jokainen tekee omat, itselleen parhaat, ratkaisunsa. Ja yleensä vaikeen kauden jälkeen seuraa entistäkin tehokkaampi jakso! Tsemppiä nyt oikein paljon!

    VastaaPoista
  2. Ihana tsemppiviesti :) KIITOS! Just tätä tarttesin tähän väliin!

    Mä en aio luovuttaa, se on selvä. Koitan pienin askelin nousta taas jaloilleni ja ehkä mun on pakko huomenna uskaltaa puntariinkin- oli se totuus sitten mitä hyvänsä.

    Ehkä on jopa hyvä huomata kauhea plussa ja saada siitä sitten motivaatiota.

    Kyllä täältä vielä noustaan!!

    VastaaPoista
  3. Hei, näitä tulee ja menee. Älä huoli. Jo kun kirjoitat taas niin oot jo lähtenyt taas terveeseen suuntaan. Kyllä elämään kuuluu parempia ja huonompia aikoja, myös painonhallinnassa. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Totta puhut, ylä- ja alamäkiä tulee. Itse olen vaan tällä kertaa erityisen huolissani, koska alamäki on jatkunut niin pitkään. Mutta kyllä täältäkin jollain konstilla ylös päästään, kunhan vaan keksisi sen konstin ensin ;)

      Poista
  4. Komppaan edellisiä! Jatkuvasti noita on itselläkin, itse asiassa viime aikoina on ollu enemmän huonoja kun hyviä päiviä.
    Kyllä se siitä taas helpotaa, kunhan ei luovuta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Näin se menee. Hyvällä kaudella tämä on yhtä hurmosta ja huonolla kaudella aivan masentavaa tarpomista. Sulla sentään paino tippuu, mulla se nousee uhkaavasti. Syyttää saan vaan itseäni. Koitan tässä nyt ryhdistäytyä ja jättää herkkuja pois. Tänään on lenkkitreffitkin sovittu, jospa siitä alkaisi mun kevään lenkki- innostus....

      Poista