1.4.2013

Paluu bloggailuun

Olen pitänyt nyt parin (vai jopa kolmen) viikon tauon bloggailusta. Ja laihduttamisesta. Ja melkein treenaamisestakin. Salilla ja lenkillä olen käynyt satunnaisesti ja silloin kun siltä tuntuu. Ruuat ovat olleet myöskin mitä sattuu ja sen kyllä huomaa :D 

Olen panostanut sosiaalisiin suhteisiin, ystäviin ja hauskanpitoon. Eli juuri niihin asioihin, jotka jäivät alkuvuonna lähes kokonaan pois tiukan treeniohjelman ja ruokavalion suhteen.

Vaikka paino nousi, olen onnellinen että pidin tämän tauon. Paino on nyt huhtikuun ekana päivänä 86,9 kg eli tauolla on tullut 800 grammaa plussaa. Uskomattoman vähän, ottaen huomioon kaikki mässytykseni ja liikunnan vähyyden.

Mutta hei! Nyt mun täytyy taas palata ruotuun. Tänään lähtee jääkaapin sisältö uusiksi ja voisihan sitä salillakin käväistä, niin saa viikon kivasti käyntiin. 

Ihanaa alkanutta viikkoa <3

1 kommentti: