22.12.2012

Tulevaisuuden punttimimmi?

Olen tällä viikolla käynyt kaksi kertaa salilla. Kiitokseksi siitä olen saanut hyvän fiiliksen ja ERITTÄIN kipeät lihakset. Jonkunmoinen salikärpänen on päässyt salakavalasti puraisemaan ja sekös on vaan hyvä juttu. 

Ensi viikolla minulla on tapaaminen saliohjelman teon merkeissä ja saan vihdoin ja viimein ammattilaisen tekemän saliohjelman. Tätä olen odottanut, koska nyt tekemiseni salilla on ollut sitä sun tätä, kun en ole ihan tarkkaan tiennyt mitä lihaksia milloinkin kannattaisi tehdä.

Otan kolmijakoisen ohjelman ja sehän luonnollisesti tarkoittaa, että viikossa pitäisi sitten se kolme kertaa käydä piinaamassa lihaksia. 

Vuoden alusta alkaen olen sitten täysin valmis muuntautumaan kunnon punttimimmiksi :)

Näiden hyvien fiilisten siivittämänä toivotan kaikille oikein rentouttavaa joulua ja kiitän kaikkia mukanani kulkeneita lukijoita tästä vuodesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti