29.8.2013

Paluu

Kesä vetelee viimeisiään. Mulle kesä on tarkoittanut bloggailutaukoa ja samalla taukoa laihduttamisajatuksista ja aika pitkälti liikunnastakin. Syksyn tullen on taas ryhdistäydyttävä ja otettava itseään niskasta kiinni. 

Olen tehnyt päätöksen, että syyskuun alusta se taas alkaa! Terveellinen ruokavalio ja kuntoilu. Syyskuun ensimmäisenä päivänä myös punnitsen itseni pitkästä aikaa, pelottavaa. Tiedän, etten ole kesän aikana missään nimessä laihtunut, mutta olisin iloinen jos en ihan hirveästi olisi lihonutkaan.

Ensi viikolla käyn ostamassa salikortin ja aloittelen uudelleen salitreenailua. Jos tämä kamala flunssa vaan päästä mut otteestaan. Olen sairastanut jo monta päivää ja sitkeältä tämä vaikuttaa. Mutta toisaalta hyvä, että tämä flunssa on pois alta kohta ja pääsen tositoimiin heti syyskuun alusta. Inhottavaa olisi sairastua juuri kun on päässyt vauhtiin treenien kanssa.

Olen seuraillut teidän kanssalaihduttajien blogeja aktiivisesti, vaikken itse ole tänne kirjoitellutkaan ja aivan mahtavia onnistumistarinoita porukalla on ollut!! Jes! Mä en ole missään vaiheessa kokonaan luovuttanut, olen pitänyt taukoa ja kerännyt motivaatiota. Kunhan tästä flunssasta päästään, niin olen taas mukana läskintiristystalkoissa!

4 kommenttia:

  1. Tervetuloa takaisin! :) Oonkin jo miettinyt, että minne oot hävinnyt. :D Vaikka itelläkin on ollut hiljaisempi kausi menossa kesän ajan. On se kyllä tehnyt hyvääkin ja tuli varmasti tarpeeseen. Toivottavasti tauko on tehnyt siullekin hyvää ja nyt taas riittää motivaatiota. Itekin oon muuten vähän pohtinut saleilun aloittamista, mut en oo varma vielä. :) Paranemisia ja tsemppiä jatkoon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäkin tossa mietin, että mihin hävisin :) Aika vaan meni niin nopskaan!

      Ja kiva kun oot täällä heti tsemppaamassa <3 Tästä kuolemantaudista kun pääsen eroon, niin johan lähtee!!

      Poista
  2. Tervetuloa takaisin mukaan! Mulla flunssa kolkuttelee ovella ja hyvin alkanut liikuntainnostus uhkaa hiipua :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tervetulotoivotuksesta :) Flunssa on kyllä vihoviimeinen vitsaus, mutta ei anneta sen lannistaa. Itse aion parantua kunnolla ennekuin aloitan treenin, ettei se hiivi salakavalasti takaisin. Mä oon vähän huono tsemppaamaan sua, koska itse olen laiskotellut koko kesän, mutta tsemppiä silti <3

      Poista