31.1.2013

Viikko- ja kuukausipunnitus + herkkupäivä :D

Viikkopunnitus on ihan ankea, vain -200 grammaa. Onneksi miinusta kuitenkin, pelkäsin plussaviikkoa. Mutta ei tuon tuloksen vuoksi huraahuutoja viitsi huudella.

Kuukausitulos on kuitenkin ihan mukiinmenevä: tammikuussa sain painoa tiputettua yhteensä - 3,3 kiloa. Tottahan siinä meni alkuunsa joulun ja uudenvuoden pöhötykset ja nesteet, mutta silti ihan kiva tulos. Tavoite oli se neljä kiloa, mutta olen tähänkin tyytyväinen.

Ja hei, mä pidin/ pidän tänään herkkupäivän!! Kaupassa yksi juttu oli varma eli keräsin ostoskoriin ne sämpylätaikina- ainekset. Karkkihyllyllä ei tehnyt mitään mieli, joten otin vaan askin salmiakkeja. Sitten siirryin sipsihyllylle...aah...jotain uusia sipsejäkin oli tullut myyntiin...tarkastelin kaloreita ja järkytyin, enhän mä voi mitään sipsipussia ostaa :( Päädyin kuitenkin sellaiseen pienimpään mahdolliseen pussiin (75 g), jossa kaloreita on 420. 

Voin rehellisesti sanoa, että vaikka sieltä kaupasta tarttui mukaan pikkupussi sipsejä ja salmiakkiaski, teki mun ylivoimaisesti eniten mieli itseleivottuja sämppäreitä.

Ja niitähän tuossa leivoin ja olihan hyvää :) Söin yhden ja olen ihan täynnä. Todella outoa, koska ennen olisin syönyt niitä neljä putkeen. 

Sipsiäkin söin, mutta ei ne vaan ole niin hyviä kun ennen. Siis ei ne missään nimessä pahojakaan ole, mutta olen todella tyytyväinen että otin tuon minipussin.

Mulla ei ole mitenkään huono olo, eikä edes henkistä morkkista. Olen tämän suht pienen herkkuhetken ansainnut, olenhan koko tammikuun ollut herkkulakossa ja painanut muutenkin ihan täysillä.

Huomenna teen helmikuun varalle suunnitelmat ja viikonlopusta tulee treenipitoinen, jes!!

2 kommenttia:

  1. Niin ja mieti, että kun ens kuussa lähtee parikin kiloa, niin oot jo yli viis kiloa saanu pos tänä vuonna! Hurjaa!! :D

    Jos sun lopullinen tavoite on tuo 75 kiloa, niin sähän oisit pudottanu jo kolmasosan tarvittavista kiloista heti alkuvuodesta. (jos oikein laskin ja jos oikein luin sun painotaulukon :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllähän tällä hitaallakin vauhdilla tavoitteeseen jossain vaiheessa pääsee. Onhan se ajatuksena hurja, että kesän lopulla painaisin jo seiskalla alkavia. Toivotaan, että helmikuussa lähtisi se kaksi kiloa :)

      Poista